Een gelukkig nieuwjaar gewenst! - Reisverslag uit Bombay, India van Astrid Kamp - WaarBenJij.nu Een gelukkig nieuwjaar gewenst! - Reisverslag uit Bombay, India van Astrid Kamp - WaarBenJij.nu

Een gelukkig nieuwjaar gewenst!

Door: Astrid

Blijf op de hoogte en volg Astrid

29 December 2008 | India, Bombay

Op deze manier wil ik iedereen nog een super jaarwisseling wensen.
Ik hoop ook dat iedereen leuke kerstdagen heeft gehad. Vast heerlijke kerstdiners bereid :)
Hier ben ik op kerstavond naar een kerstmis geweest, heel erg mooi. Het hele plein stond vol van de mensen en onder koorgezang werd ons aan het eind door iedereen de hand geschud en een "Merry Christmas" gewenst.
Zo voel je je er helemaal tussen horen.
Wel gek om kerst te vieren in 25 graden zon.

We weten nog niet precies hoe we Oud en Nieuw gaan vieren, maar willen in ieder geval naar een leuk feestje (ook al hebben wij 1 januari niet vrij ;))
Gelukkig kan ik wel weer even tegen vroeg opstaan, want we hebben het afgelopen weekend heerlijk ontspand in Lonavala, aan het zwembad. Zwaar joh, dat ontwikkelingswerk.. ;)

Deze week nog wel even hard werken voor stage, want maandag is alweer de laatste dag. 6 januari treinen we om 6.15 (AM!) naar de prachtige stranden van Goa om daar even op te laden voor Jaipur, Agra en wie weet wat nog meer...

Vanuit Mumbai dus een hele leuke jaarwisseling gewenst en maak een topjaar van 2009!!

  • 29 December 2008 - 08:17

    Frans En Anita:

    Lieve Astrid
    Vanuit een koud (-5 graden) Amstelveen wensen we jou ook een fantastisch 2009. We genieten enorm van je verhalen.
    't lijkt me inderdaad heel vreemd om in de hitte kerst en oud en nieuw te vieren maar het voordeel is wel dat je straks ook een lekkere warme zonvakantie hebt, als het werken is gedaan.
    Nog een fijne tijd daar.
    groetjes van Frans en Anita

  • 29 December 2008 - 08:20

    Eric:

    Hey meis,
    Jij ook alvast een gelukkig nieuwjaar! ;) Kerst bij 25 graden klinkt toch nog altijd beter dan bij temperaturen onder de 0. De zwembaden hier zijn nu ijsbanen, dus volgens mij is iedereen hier wel jaloers op jullie!

  • 29 December 2008 - 09:27

    Laurie:

    Jij ook een heeeele fijne jaarwisseling meid!
    Geniet ervan!

    Dikke kus,
    Laurie

  • 29 December 2008 - 10:42

    Marijke:

    Jij ook een gelukkig nieuwjaar gewenst alvast meis!
    Heel veel plezier daar!
    Kus,
    Marijke

  • 29 December 2008 - 11:35

    Hans En Alice:

    Hoi Astrid en de andere meiden.
    Ook van ons een heel goed uiteinde en een nog beter begin.
    De schotel is al geplaatst en we kijken elke avond naar India TV of we jullie langs zien komen!
    Geniet nog van alles wat jullie meemaken en tot volgend jaar.

    Kusjes van ons

  • 29 December 2008 - 11:43

    Inge:

    Een spetterend nieuw jaar gewenst meis!
    Is er niet een leuk oud & nieuw feestje ergens buiten?? dat maak je hier niet snel mee ;-)

    Liefs Inge

  • 29 December 2008 - 13:10

    Angela:

    hé meis! wat een mooie ervaring om naar zo'n kerstmis te zijn geweest...wel raar idd om kerst te vieren in de zon met zo'n lekker temperatuurtje. Succes met je laatste stageweek en een hele fijne jaarwisseling! Liefs en n dikke kus Ans

  • 30 December 2008 - 12:43

    Inge (M):

    Jij ook een fijne jaarwisseling, ik hoop dat jullie er wat leuks van kunnen maken daar! Ik zal proberen wat zelfgemaakte oliebollen voor je te bewaren ;)

    Liefs

  • 31 December 2008 - 18:11

    Pieter En Okkeline:

    Hoi Astrid, vanuit het koude Nieuwegein met het dichtgevroren Merwedekanaal voor de deur, ook een heeeeeel goed nieuwjaar gewenst.
    Enne, bedankt voor je leuke stukjes op deze site ( en foto's en video naturlijk).

  • 31 December 2008 - 18:32

    Eric:

    Gelukkig nieuwjaar!!!! :D

  • 05 Januari 2009 - 10:02

    Roos:

    Ha Astrid,
    Morgen de laatste stagedag en dan op reis. Heerlijk. Je zult merken dat er maar 1 stad is als Mumbai, wel heftig om daar te beginnen maar ik vind dat jullie je er prima doorheen geslagen hebben. Ben benieuwd naar de 'live' verhalen dus we moeten snel afspreken als jullie terug zijn.

    Goede reis en tot begin februari waarschijnlijk (Ik ben van 24 tot 26 januari in NY voor mijn werk)

  • 09 Januari 2009 - 14:24

    Marijke:

    Hey meis!
    Hoe gaat het daar?! Zijn jullie lekker aan het ontspannen? Ik heb het idee dat de tijd gevlogen is! Wanneer kom je ook al weer terug?
    Dikke knuf!
    Marijke

  • 10 Januari 2009 - 09:43

    Tineke Bunnik:

    Ha Astrid,
    Ik had een tijdje geen gelegenheid om jullie verslagen te lezen, maar ik ben nu weer bij. Jullie zijn op reis en liggen, naar ik vermoed op dit moment op een strand in Goa. Heerlijk! Geniet ervan, ik ben reuze benieuwd naar alle verhalen straks! Veel groeten, ook aan Jody en Marijn!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: India, Bombay

Astrid

Actief sinds 23 Sept. 2008
Verslag gelezen: 178
Totaal aantal bezoekers 9640

Voorgaande reizen:

01 December 2008 - 23 Januari 2009

Mijn eerste reis

Landen bezocht: