Nog een paar daagjes in dit koude landje - Reisverslag uit Haarlem, Nederland van Astrid Kamp - WaarBenJij.nu Nog een paar daagjes in dit koude landje - Reisverslag uit Haarlem, Nederland van Astrid Kamp - WaarBenJij.nu

Nog een paar daagjes in dit koude landje

Door: Astrid

Blijf op de hoogte en volg Astrid

28 November 2008 | Nederland, Haarlem

Hallo allemaal.

Nog geen " namaste" helaas. Om ALLE email en telefoontjes die ik heb gehad te beantwoorden schrijf ik nog even de laatste stand van zaken in mijn Mumbai avontuur.
Jullie hebben het vast wel gehoord of gelezen, "Terreuraanslagen in Mumbai".
Hierom is er een negatief reisadvies gekomen en moesten wij de keuze maken dit te negeren (de vlucht is niet geannuleerd) of de vlucht om te boeken naar een andere datum (waarmee we wel een hoop extra kosten moesten betalen)
Toch hebben we onder veel gebel en overleg toch besloten de vlucht om te boeken.
Onze nieuwe vlucht gaat nu maandag om 08.45. Vanuit CEHAT in India wordt ook aangegeven dat zij denken dat alles dan wel weer op orde is.

In ieder geval wil ik iedereen bedanken voor hun bezorgdheid! Fijn om te weten dat er dan toch nog ZO veel mensen meeleven.
En ook nog een speciaal bedankje aan onze begeleidster vanuit de minor, Tineke, die gister en vandaag de hele dag voor ons in de weer is geweest!
En Marijn die dankzij haar volhardendheid (en 20 euro aan belkosten) toch heeft gezorgd dat we een deel van de omboekingskosten terugkrijgen van Lufthansa!

Nu heb ik nog een extra weekendje thuis. Maandag proberen we het opnieuw en ik heb er nog steeds heel erg veel zin in!!

Liefs Astrid

  • 28 November 2008 - 12:04

    Eric:

    Ik vind het hartstikke gezellig om je nog drie dagen extra te hebben! :)

  • 28 November 2008 - 12:15

    Marijke:

    Nou, fijn dat je toch alsnog kan gaan! Beter laat dan nooit zullen we maar zeggen dan ;)

  • 28 November 2008 - 12:53

    Jody:

    he meissie,

    geld is overgemaakt...Maandag hoop ik echt samen met jullie in dat vliegtuig te zitten

  • 28 November 2008 - 13:08

    Ton En Agnes:

    We vinden het een verstandig besluit van jullie! Maar van uitstel komt gelukkig beslist geen afstel!! Ga ervoor!!!!!!!!!!!!

  • 28 November 2008 - 13:47

    Angela:

    hé meis! ik had de berichten inderdaad gehoord over de aanslagen en gelezen op jody en marijn dr site dat jullie de vlucht zouden omboeken...mag je nog lekker een weekendje bij je mannetje zijn! haha... ik hoor de nieuwe updates wel weer! Ben benieuwd! Liefs en n dikke kus van mij xxx

  • 30 November 2008 - 20:05

    Tineke Bunnik:

    Dag Astrid,
    Als je dit leest, ben je hopelijk eindelijk in India!? laat je het even weten als jullie zijn gearriveerd? Groetjes!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Haarlem

Astrid

Actief sinds 23 Sept. 2008
Verslag gelezen: 93
Totaal aantal bezoekers 9630

Voorgaande reizen:

01 December 2008 - 23 Januari 2009

Mijn eerste reis

Landen bezocht: